16 Mart 2016 Çarşamba

Üniversiteli sevgililer otelde seks yapiyor

Yeni bir manita yapmıştım sevgilim diye söylemiyorum çok güzel ve seksi bir kızdı hele o dolgun dışa çıkık kalçaları yokmu beni bitiriyordu ilk günden beri hep o güzel kalçalara pompalamayı hayal ediyordum ama kızı bir türlü eve getiremiyordum sürekli dışarıda buluşuyorduk bu yüzdende öpüşmenin ötesine gidemiyorduk bir ay bu şekilde geçmişti en sonun da sevgilim eve gelmeyi kabul etmişti. Hemen evi toparlayarak kız arkadaşımın gelmesini bekledim geldikten sonra önceden ayarlamış olduğum bol sevişmeli filmi açtım birlikte izlemeye başladık sevişme sahnesinin olduğu bir yerde bende sevgilime sokularak dudaklarına yapıştım bir süre iştahla öpüştükten sonra kız arkadaşımı okşamaya başladım baktım sesi çıkmıyor hemen üzerine çullandım bir aydır beklediğim an gelmişti kıyafetlerini çıkardıktan sonra o güzel kalçalarının arasından amını bir güzel yaladım daha sonra domlatarak o dolgun götünün arasından amına girerek sikmeye başladım bir süre durmadan pompalayarak ikimizi de coşturduktan sonra amından çıkarak sikimi eline verdim yalamaya başlayan kız arkadaşım bir süre sonra beni zevkin doruklarına ulaştırınca fışkıra fışkıra boşaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder