27 Ocak 2016 Çarşamba

Yatağa uzanip götten sikişmekten zevk aliyorum

Sevgilimle seks yapmak için eğitimi asmış dışarı çıkmış akşama kadar da seks yaptıktan sonra eve geldim ama evdekiler dışarı gitmiş tek askere gidecek adam vardı nereden bu saate dese de direk banyoya daldım duşumu aldım çıktığımda havlu kalçalarımı kapatmadığından gözleri ile beni süzdüğünden emindim odama geçmeden yanına çağırdı anladım bana kayacak kacarı yok ses çıkartmadım beni yanına çagırdı. Bende üstümü giyinip geliyorum dedim. Şimdi gel önemli birşey konuşucaz dedi. Ben de yanına gittim. Bana geç karşıma otur dedi. Oturdum ama nerdeyse amım götüm görünüyordu. Bugün nerdeydin dedi. Bende okuldaydım çıkıp hemen eve geldim bedim. Yalan söyleme sizin okul korulukta değil orda ne işin vardı dedi. Bunları söylerken bacaklarıma ve memelerime bakıyordu. Ben kafamı eğip sustum. Çıplaktım…Abim o yattınmı diye sordu. Ben hayır dedim. Oda niye ozaman hemen banyo yaptın dedi. Kalkıp yanıma geldi. Şimdi git üstünü değiştir annemle babam gelsin onların yanında konuşuruz dedi. Abime yalvarıyordum söylememesi için. Beni odama gönderdi. Odama gidip bornozu çıkrdım üzüntüden kapıyı kapatmamıştım. Biraz sonra abim geldi ama üstünde sadece sortu vardı. Ben ise çıplaktım. Beni yakalayıp yüzüstü yatağa yatırdı. Abi ne yapıyorsun dedim. Seni ben sikecem dedi. Ben bağırmaya çalıştım ama ağzımı tuttu, sortunu indirdi ve amıma öyle bir girdiki nefesim kesildi. Şimdi sadece altında inliyordum. O ise pompalıyordu. Gidip geldikten sonra sikini çıkartıp dışarı boşaldı. Beni çevirdi ve sikimi ağzına al dedi. Ben hayır dedim. Annemle babama o yattığını söylerim dedi çaresiz sikini emicektim. Sikine baktım oda ne inik hali bile en az 20cm idi ve oldukça kalındı. Sikini ağzıma alıp yalamaya başladım. Siki büyüdü ve 25cm kadar oldu. Ağzıma sığmıyordu ve ağzıma boşaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder