10 Kasım 2015 Salı

Kocam beni domaltip sikti

Merhaba arkadaşlar.Uzun zamandır seks hikayeleri okuyorum çok hoşuma gidiyor boşalıyorum gizli yapabiliyorum hikaye okuyarak.Ben sizler ile seks hikayemi paylaşmak istedim.Baktım ki kimsenin gizlisi saklısı kalmamış bende kendi hikayemi anlatayım dedim.Benim kocam geceleri çalışıyor o yokken bende can sıkıntısından internete takılıyor sohbet ediyordum.Kameram olmadığı için sadece yazışıyordum.Bir gece nette sohbeti hoş bir adamla tanıştım,yaklaşık bir hafta sohbet ettik ve sonunda konu sexe geldi.Kocan seni iyi sikiyor mu? Tatmin edebiliyor mu? gibi sorular aramızda telefonda sanal sekse dönüştü ve her konuşmamızda birbirimizi boşaltıyorduk.O gün buluşup bunu reelde yaşamak istediğini söyledi çok heyecanlanmıştım.Buluşma yeri olarak belirlediğimiz otele gittiğimde şoka girmiştim. Chatte ve telefonda seks yaptığım adam komşumuz Sedattı ve beni görünce o da şaşırdı. İlk önce utandım ve ordan ayrılmak istedim, ancak Sedat, “Gitme, konuşalım!” diye beni ikna etti. Birlikte odaya çıktık, ama ben konuşacak durumda değildim. Sedat beni rahatlatmak için konuşuyordu. Bir anda dudaklarıma yapıştı. Öyle bir emiyordu ki dudaklarımı, ben de kayıtsız kalamadım. Sedat bir yandan dudaklarımı emiyor, bir yandan da üstümdekileri çıkarıyordu. Çılgınlar gibi öpüşüyorduk. Beni soyduktan sonra göğüslerimi emmeye başladığında ben inliyordum. Bir yandan emiyor, bir yandan da amımı okşuyordu. Zevkten amım sulanmış, vıcık vıcık olmuştu. Elimle Sedat’ın kafasına bastırarak aşağı doğru indirdim ve dudaklarını amıma yapıştırdım. Amımın dudaklarını vakum gibi çekiyor, dilini amıma sokup çıkarıyor, sanki diliyle sikiyordu beni. Amımı uzunca bir süre emdikten sonra yatağın kenarına dikildi ve ben de yatağın üstüne oturdum. Yarağı kazık gibi olmuş, pantolonundan fırlayacaktı sanki. Fermuarını açtığımda inanamadım, kocaman yarağı vardı, mantar gibi kafası parıl parıl parlıyordu. Dayanamadım ve ağzıma aldım. O anda Sedat zevkten bayılacak gibi oldu. Dilimi yarağın etrafında gezdiriyor, taşaklarını ağzıma alıp emiyordum. Sedat saçlarımdan tutup kendine doğru çekiyor, yarağı dahada sokuyordu ağzıma. Bir süre böyle emdikten sonra Sedat müthiş bir kasılmayla ağzıma boşalttı döllerini. Ama halen yarak dimdikti. Beni yatağa domaltıp arkama geçti, sırtımı okşuyor öpüyordu, göğüslerimi sıkıp hamur gibi yoğuruyordu. Zevkten inliyordum. Ve biranda o koca yarağı amıma soktuğunda, zevkle beraber inanılmaz bir acı duydum ve çığlık attım. Sedat hiç aldırış etmeden sikiyordu amımı. Sonra beni yatağa sırtüstü yatırıp bacaklarımı omzuna aldı ve koca yarağı bu defa götüme sürtmeye başladı. Götümü sikmek istiyordu. Olmaz! diyordum, ama dinlemiyordu beni. Götümü tükürükle ıslattıktan sonra haşmetli yarağı bastırdı ve inanılmaz bir çığlık daha attım. Sedat ise benim bu halimden daha çok tahrik olmuştu, tekrar yüklendi ve mantar gibi kafasını götüme geçirdi. Sonra yavaş yavaş gidip gelmeye başladı. Ben çığlık attıkça hızlanıyordu ve dahada köklüyordu. Artık ben de alışmıştım ve zevkten inliyordum. Kocamla bunca yıllık evliyim, ama hiç böyle sikilmemiştim, zevkten deliye dönmüştüm adeta. Sedat hem amımdan hem götümden sikiyordu beni. O kadar hızlı sikiyorduki, ‘Şap Şup’ sesleri odada çınlıyordu. Yaklaşık yarım saat böyle sikiştikten sonra, Sedat müthiş bir inlemeyleamıma boşaldı. Ben 3 kez orgazm olmama rağmen daha doymamıştım. Yarağını ağzıma aldım, yalayarak tekrar kaldırdım ve üzerine oturdum, zıplamaya başladım. Sedat da göğüslerimi sıkıyor okşuyor, “Amını götünü yerim senin karıcığım, çok güzel sikişiyorsun!” diyordu. Onun bana karıcığım demesi beni deli etmişti, 4. orgazmımı yaşarken çığlık çığlığa boşaldım ve üstüne yığılıp kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder